Fredlyvegen 69 7353 Børsa
Telefon: 926 44 201 Send oss e-post
Åpningstid 07.00- 1700: Epost: mtb@barnehage.fredly.fhs.no
Godt Nyttår alle sammen!

Godt Nyttår fra oss på Fredly Barnehage!!

Da håper jeg at dere alle sammen har hatt det fint i jula og ønsker dere et fantastisk år i  2023.

Nå ser vi frem til å ta fatt på et nytt halvår i Fredly Barnehage. Vi gleder oss til å få mange fine opplevelser sammen, og vi skal skape nye minner.
Selv om det er deilig med litt julefri, så er det sannelig godt å komme tilbake til hverdagen.

Sola har snudd og vi går mot en lysere tid.

Vi har mye å se frem til - både av opplevelser i nærområdet vårt og sammen med andre barnehager.
For skolestarterene er det kanskje en ekstra spennende tid. De skal få bli godt kjent med skolen, og har som kjent sin egen klubb og eget opplegg for å bli bedre kjent med rutiner som skolen har. De har allerede sin egen fadder som også bidrar til at overgangen skal bli så god som mulig.