Velg avdeling Open barnehage
Kvålevegen 2 4340 Bryne
Telefon: 47685010 Send oss e-post
Redaktør: Siri Øgaard
Det er 62 dokumenter i arkivet.
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Det er med sorg vi må meddele at Brynelunden opne barnehage er vedtatt nedlagt. Politikerne har satt av penger til et privat tilbud for foreldre og barn som skal åpnes når barnehagen legges ned. Når dette skjer er uvisst. Brynelunden opne barnehage åpnes derfor igjen etter sommeren, 1. august, som planlagt.

Månadsplan for juni 2024

HUSK å meld dykk på til nissefesten innan måndag 11/12, pga bestilling av grøt. Dei som vil kan kle seg ut som nisser. Me gler oss.

Tusen takk for gode innspel og gildt kurs i dag. Trygghetsirkelen gjer unik mulighet til å forstå ditt barn endå betre. For dei som ønsker kan eg anbefale boka: "Se barnet innefra"av Ida Bransteig og Stig Torsteinson. Fram til neste samling skal vi øve oss på å sjå barnet oppe og nede på sirkelen. Bli med du også!