Velg avdeling Forside
Redaktør: Siri Øgaard
Innlogging for ansatte
Logg inn
Det er 15 dokumenter i arkivet.
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt

Brynelunden opne barnehage er åpen mandag, tirsdag og torsdag kl. 08:30-14:30

Velkommen innom!

Klikk på menyknappen øverst for å lese meir om oss.

Det er med sorg vi må meddele at Brynelunden opne barnehage er vedtatt nedlagt. Politikerne har satt av penger til et privat tilbud for foreldre og barn som skal åpnes når barnehagen legges ned. Når dette skjer er uvisst. Brynelunden opne barnehage åpnes derfor igjen etter sommeren, 1. august, som planlagt.

Månadsplan for juni 2024

HUSK å meld dykk på til nissefesten innan måndag 11/12, pga bestilling av grøt. Dei som vil kan kle seg ut som nisser. Me gler oss.

Her finn du nokon av songane og reglene me brukar på Babytreff. Dei fleste songane finn de på Spotify.
Velkomne skal de være på tysdagar. Ei avdeling blir stengt av til foreldre med babyer. Treffet startar kl 1200. Me startar med ei lita samling, etterpå er det moglegheit for drøs med andre foreldre og babyer.