Informasjon om Sunde/Kvernevik-barnehagene

Sunde/Kvernevik-barnehagene består av 7 barnehager.

Barnehagene våre er Malthaug, Kløvereng, Sunde, Skredbakka, Sundelia, Kvernevik og Havglimt  Med et hav av muligheter i naturskjønne omgivelser med nærhet til turområder og sjøen tilbyr vi et inspirerende miljø hvor barna kan utforske, lære og vokse.

Vår visjon "i vårt mangfold er du unik" understreker betydningen av å verdsette hvert enkelt barn, hver enkelt familie og hver enkelt ansatt sine unike egenskaper og behov. Vi har vi et helhetlig syn på barn og ser på hvert barn som unikt og kompetent. Vi legger vekt på å skape et inkluderende fellesskap hvor barna føler seg sett, hørt og respektert.

Gjennom lek, utforskning og omsorg stimulerer vi barnas nysgjerrighet og kreativitet, og legger grunnlaget for deres framtidige læring og utvikling. Hos oss i Sunde og Kvernevik-barnehagene er barnets trivsel, vennskap, tilhørighet, inkludering og læring alltid i fokus.

Virksomhetsleder er Gerd Tofteland
Tlf.47317429