Meny
Velg avdeling Lønn
Oversett siden til et annet språk
Translate page to another language
Traducir la página a otro idioma
Sist onsdag feiret vi bursdagen til Vebjørn som ble 4 år. Vi hadde bursdagssamling der vi sang bursdagssangen med full hals, fyrte opp raketter og spilte på djembe. Vi hadde også filmkos da vi så filmen Grinchen. Jeg legger ut noen bilder fra selve dagen.

Kjære barna og dere gode foreldrene våre på Lønn.

Tusen takk for et fantastisk år sammen med dere. Vi har virkelig vokst og lært mye av hverandre. Dere er kjempe gode alle sammen. De av dere som skal begynne på Kastanje skolegruppe eller begynne på en annen barnehage masse lykke til ! Vi kommer til å savne dere, og heldigvis møtes vi på utetid:) Til den gjengen som er til høsten Pearl, Janne, Line og Meliha gleder seg masse til å se dere igjen etter sommerferien.  Ha riktig god sommer alle sammen!

Vi tok bussen ut til Forus. Først spiste vi lunsj når vi kom fram, deretter hadde vi 3 timers aktivitet på Leos. Dagen avsluttet med at alle slitne barn fikk is. Her kommer det noen bilder fra selve dagen.

Vi tok bussen til Mekjarvik, videre båten til Kvitsøy. Vi spiste frokosten på båten. Først tok vi en tur opp til fyrtårnet og værstasjonen. Lunsjen spiste vi på lekeplassen og avsluttet turen med litt vassing på stranden.

Da var det Mateeo sin tur å fylle året. Han ble 5år. En glad og fornøyd bursdagsgutt. Vi hadde bursdagssamling, da vi sang bursdagssangen og fyrte opp fem raketter. Her kommer det noen bursdagsbilder:)

Her kommer det noen bilder fra turdagen. Turen gikk til Kjelvene og vi hadde med oss sparkesykler denne gangen:)

Enda en dag med strålende sol og fantastisk vær, gikk turen ned til badedammen for å bade i vannet. Både oss voksen og barna stor koste seg på turen. Legger ut bilder fra dagen:)

Hipp hipp hurra for Norge!

16.mai feiring på Lønn. Vi gikk på toget til aldershjem og sang for full hals og spise gode lunsj:) legger ut noen bilder her

I dag gikk vi tog og sang for noen av beboerne på Stavanger Sparekasses sykehjem.

Vi har også kost oss med god lunsj og leker ute.

I dag hadde vi bursdagssamling får Jessy som ble 5år. Vi sang bursdagssangen og fyrte opp fem raketter får bursdagsbarnet. Deretter hadde vi filmkos. Her har jeg noen bilder fra selve dagen:)

Nå er det på tid å så frø og plante. Vi på Lønn har sådd gulrøtter, purre, jordbær, rødbeter og sukkererter.  Barna blir med på hele prosessen slik at de får være med å observere fra å være frø til kjøkken benken. Spennende tider:)

Nå har vi endelig åpnet bade sesongen. Lønn gjengen dro til Hafrsfjord på tur. Her kommer det noen bilder fra turdagen.

En dag gikk vi til Trollskogen får å grille. En annen dag var vi på skateparken. Legger ut bilder fra turene.

Sommeren nærmer seg, og det er tid for å planlegge ferien for både små og store.

I påskeferien har Lønn barna vært på påskeeggjakt. Vi har hatt ekstra god påske lunsj og sett på film. Jeg legger ut noen bilder fra selve dagen:)

Denne dagen har vi ventet på lenge, endelig var det karneval. Dans, musikk og kos hele dagen:) Her kommer det bilder fra selve dagen.

På mandag markerte vi bursdagen til vår Signe som ble 3 år.  Vi hang opp flagg og hadde bursdagssamling, der vi sang bursdagssangen for full hals og fyrte opp tre raketter. Etter lunsj hadde vi kino, da vi så på "frossen 2" filmen . Ei stolt og fornøyd jente som fikk oppmerksomhet gjennom hele dagen:)

Enda en kjekke tur, som vi har gledet oss masse til. Sist uke gikk bussturen til Rush trampolinepark. Legger ut bilder fra dagen:)

Jammen, syns barna at det er kjekt å vær i snøen. Da måtte vi dra ut på tur å leke mer med snøen før den forsvant:) mer bilder kommer her.

Denne gangen gikk turen til Kviksmarka for å ake i snøen. Her kommer det noen bilder fra turen.

Sist uke markerte vi Arnfrid sin bursdag på avdelingen. Fornøyd og bli jente som ble 5år. Vi har hengt opp flagg, hatt bursdagssamling der vi har fyrt opp fem raketter og sunget bursdagssangen. Vi har også kost oss med hjemmelaget is:) her kommer det noen bilder fra selve dagen.