Informasjon om Stokka-barnehagene

Stokka-barnehagene er en kommunal virksomhet som består av 3 barnehager; Stokka, Stokkadalen og Stokkatunet.

Virksomhetsleder er Bente Sjøthun
Tlf. +47 971 44 903
Mail: bsjothun@stavanger.kommune.no

Barnehagene ligger i naturskjønne omgivelser like ved Store og Lille Stokkavann i Eiganes og Våland bydel. Barnehagene er sentralt lokalisert med god tilgang på offentlig kommunikasjon, samt gangavstand til Stavanger sentrum. Barnehagene har i tillegg gode muligheter for parkering.

I Stokka-barnehagene er vi rundt 80 ansatte. Vi er en virksomhet preget av engasjement og et høyt faglig miljø. I tråd med Stavanger-barnehagenes strategiplan, har vi fokus på satsingsområdene "Inkluderende fellesskap", "Lek, nysgjerrighet og glede", samt "Bærekraftig utvikling". For mer informasjon se "Stavanger-barnehagen mot 2030 - strategi for kvalitet" og barnehagens planer; Våre planer.