Byfjordparken 13 4007 STAVANGER
Telefon: 98006433 Send oss e-post
Redaktør: Jorunn Bøe
Velkommen til nytt barnehageår på Dis

Viktig informasjon!

Velkommen til nytt barnehage år på Dis 😃

Litt praktisk informasjon fra oss

·       Det er nå kommet nytt passord til hjemmesiden. Spør om dette ved henting, så skal vi finne frem til dere.

·       Det er fortsatt unntakssituasjon og vi må enda følge noen smittevernregler nøye, for å forhindre, begrense eventuell smitte av covid – 19.

o   Det er satt ut spritdispenser ved inngangsdøren til Dis/Frøy som dere bruker før dere går inn i garderoben.

o   Dere vaske hendene deres og barnet ved levering.

Det er fortsatt begrensninger på antall voksne som kan oppholde seg i garderoben, max 3 familier om gangen; dette gjelder Dis og Frøy samlet.

o   Dere kan fortsatt ikke komme inn i fingarderoben, eller avdelingen. Vi tar inn klærne i kurven til barnet, og gir beskjed om det mangler noe.

Ved levering bank på avdelingsdøren og vi henter barnet.

o   Frokosten vil strekke seg fra 08.00 – 08.30 denne perioden for å forhindre oppsamlinger i garderoben.

Klær

o   Vi minner om at dere må markere klærne til barna med navn. Vi er 21 barn på avdelingen og er avhengige av dere for å forhindre at klær forsvinner.

o   Det er begrenset med plass i grov garderoben. Det er derfor viktig dere går gjennom klærne til barna, sorterer vekk det som ikke trengs til årstiden. Trenger dere hjelp til dette, gi beskjed så kan vi gjøre det sammen 😊

Det vil fra september komme ut månedsplan på hjemmesiden. Vi drar hver dag med halve gruppa. På turdager skal barn leveres senest 09.15. Kommer barnet senere denne dagen, må dere levere barnet der vi er på tur.

Barnehagen stenger 16.30. Ønsker dere informasjon om barnets dag må dere hente før 16.30. VI ber om forståelse for at vi ikke har tid til en lang prat ved henting og at dere kan vente på tur for informasjon om mange henter på samme tidspunkt. Ved behov for ytterlige informasjon, eventuelt hendelser som har skjedd vil vi ringe, sende meldinger løpet av dagen.

Grunnet smittevernreglene blir foreldresamtalene ved oppstart utsatt. Hvis det er noe dere lurer på, ønsker samtale før dette kommer i gang, må dere gi beskjed til oss.

Vi ber dere bruke Dis mailen når dere skal ha kontakt med oss via mail. På den måten sikrer vi at vi mailen blir lest. Mailen er dis@byfjordparken.no.

Hvis barnet ikke kommer i barnehagen, vennligst gi beskjed på telefon: 96948558

Vi gleder oss til nytt år sammen med barnet deres 😃

Med vennlig hilsen Mathias og Ellen 😃